Qravity

Якщо ви щось подібне до мене, більшість вашої творчої ідеї йдуть на марнотрат. З ускладнених і захоплюючих сюжетних сюжетів до ідей для нових видів спорту я бачив десятиліття моїх думок, сподівань та мрій, які мене передають. Кравтіті, відкрите в Інтернеті на сайті Qravity.com, є децентралізованим етапом створення та передачі вмісту, за яким виробники претендують та отримують вигоду від… Continue reading Qravity

Qravity – це простір, де виробники контенту

Якщо ви щось подібне до мене, більшість вашої творчої ідеї йдуть на марнотрат. З ускладнених і захоплюючих сюжетних сюжетів до ідей для нових видів спорту я бачив десятиліття моїх думок, сподівань та мрій, які мене передають. Кравтіті, відкрите в Інтернеті на сайті Qravity.com, є децентралізованим етапом створення та передачі вмісту, за яким виробники претендують та отримують вигоду від… Continue reading Qravity – це простір, де виробники контенту